onsdag 5 maj 2010

Uppdatera mera...

Dåligt tycker jag när man inte uppdaterar sin blogg, och lika dålig jag! Men till mitt försvar måsta jag säga att jag har haft fullt upp med jobb, har arbetat med planering inför ett event i skolan där jag har försökt få olika föreläsare att komma till oss och berätta om hur de jobbar. OCH igår lyckades det, coco form tjejerna som jag skrivit om tidigare kom, Lisa Bergman som är tävlingsflorist kom och Kicki Johansson som är homestagare kom...jisses vad lyckad det blev. Massor med inbjudna gäster, blivande och nuvarande elever, föräldrar, bransch och kollegor blev inspirerade av att med kunskap om form o färg kan man komma hur långt som helst! Underbart var det! Denna dagen har varit full av positiv feed back från gårdagen, men shit vad trött jag är...
Inte så mycket fokus på flytt just nu men det är bara att ta nya tag, hejohå.

Gästerna minglar
Våra föreläsare, Lisa, Kicki, Monica och Theresia 
Jag, Lisa, Maria, Kicki, Theresia, Caroline och Anna

Lite inspiration

Väldigt små bilder...Må bäst alla

2 kommentarer:

  1. du är så fin och duktig mamma. tänk om jag ens hade haft hälften av din talang? :)

    SvaraRadera
  2. Tack, du mitt hjärta har allt det jag inte har, vi skulle kunna bli ett grymt team i affärsvärlden...tänk på det <3

    SvaraRadera