fredag 27 augusti 2010

Duktige sonen...

Min stora fina pojke är precis klar med sin gymnasieutbildning till frisör, han jobbar numera på coolaste salongen i Göteborg, Daniel Scott Studio http://danielscottstudio.com/.
Denna lediga fredag åkte jag till Götet för att färga och klippa mitt trötta sommarhår...

Kungsgatan 9, Göteborg

Finaste gossen...

Fixar till färgen!

Då var vi klara, jag blev helnöjd med både färg o klipp!

Sushilunch med mamma och sen back to work...tack min prins

Behöver ni bli fixade i håret kan jag på det varmaste rekomendera Rasmus!
Kramar från en mycket stolt mamma

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Vad han kan son.
    Mysigt att ni fick till en lunch oxå. En härlig mor o son dag.
    Puss på er

    SvaraRadera
  2. Önskade jag hade nåt hår att fixa, då hade jag kommit som ett skott. Men jag vet att du är duktig Rasmus jag har hört det på " bygden ".
    Hoppas vi ses snart i Ljungskile.

    SvaraRadera
  3. Så fin du är och ännu finare blev du. Inte helt fel med en frisör i familjen!
    Kram J

    SvaraRadera