måndag 15 november 2010

Lilling Cottage...








...Hönö Klova är värd ett besök om du behöver inspiration, själv arbetade jag där 1992-98, hade väldigt kul och lärde mig massor. Sedan dess har butiken blivit större och utbudet likaså. Här finns möbler, inredningsdetaljer och blommor i skön förening, varorna är valda med stor omsorg och känsla.

Denna lediga måndag åkte Lillfia o jag ut och hälsade på gamla förskolan och den glädje hos "long time not seen" barnen var rörande. Vi stannade och lekte en stund innan Klova stod på tur, avslutade dagen gjorde vi hos goda vänner i Hästen...

Lite bilder från ett adventpyntat Lilling Cottage...








Tjejen som fixar det mesta och alltid är på hugget...

"Oj" sa Lillfia, "så här sent får inte jag vara ute"  färjan på vägen hem...

Imorgon börjar min arbetsvecka, yes!!!

3 kommentarer:

  1. koselig bilder...mye fint..lenge siden jeg var der.:-) nyt arbeidsuken..-) klem

    SvaraRadera
  2. hej svejs!
    Var på lilling igår också,synd att jag inte mötte dig!
    Ja vi får hoppas vi kan få till någon dag längre fram.
    Visst var det mycket fina saker på lilling igår! Underbar kommentar från lillfia,charmig som alltid!
    kramisar,jessica.

    SvaraRadera
  3. Nämen vilken mysig butik, har du jobbat där din lyllos. Dit får man nog ta sig en liten utflykt nån dag..

    SvaraRadera