lördag 13 november 2010

Myset kan börja...

...ja nu går det med rasande fart mot årets mysigaste tid, julen! Bilderna är från hallen vilken är den första delen gästerna möts av när de kommer och den sista de ser när de går...

Jag är mycket förstjust i kransar i alla dess utföranden, året om, men speciellt till jul. Den längst fram är fyndat på Plantagen för en hundring. Lite kuriosa att veta är att kransen symboliserar evigheten...

Gamla grankvistar utan barr är fantastiskt vackra, lampan hittade jag på Home and Cottage i Oslo.

Min pappas gamla Öronlappsfåtölj i ny klädsel.

Soffan i hallen som är vit! Men med hund funkar det inte i hallen så ett överkast blev räddningen!

Njut av er helg, väntar in min darling från Stockholm...

7 kommentarer:

  1. Vilken fröjd att mötas av allt detta vackra, du är så himla duktig, och lampan...!! :-) kramen på dig.

    SvaraRadera
  2. Vad fint ni har Marianne!! Du är verkligen duktig på att få till den rätta myskänslan!
    Var har ni köpt dom underbara runda kuddarna?
    Ha det så bra,kram kram Jessica.

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer, kuddarna är köpta på Lilling förra året Jess!
    Kramar till er

    SvaraRadera
  4. Ja ni har det sååååå UNDERBART fint och du är så duktig på att få till det.
    Underbar lampa och jag håller med om att det är läckert med kransar.
    Ha det så gott vännen och mys i myset =))
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Jag gillar verkligen fotöljen o lampan.

    SvaraRadera
  6. Du är fantastisk älskling, jag är stolt över dig.

    Kramar Din Älskling

    SvaraRadera